BROTHER mono laserski pisač HL-B2080DW- A4, 34ppm, 1200x1200, 64MB, USB 2.0, 250 listova ispod, WIFI, LAN, DUPLEX - POGODNOST

- 6%

ilustracija

BROTHER mono laserski pisač HL-B2080DW- A4, 34ppm, 1200x1200, 64MB, USB 2.0, 250 listova ispod, WIFI, LAN, DUPLEX - POGODNOST
BROTHER mono laserski pisač HL-B2080DW- A4, 34ppm, 1200x1200, 64MB, USB 2.0, 250 listova ispod, WIFI, LAN, DUPLEX - POGODNOST
BROTHER mono laserski pisač HL-B2080DW- A4, 34ppm, 1200x1200, 64MB, USB 2.0, 250 listova ispod, WIFI, LAN, DUPLEX - POGODNOST
Br. narudžbe
33860193
OEM
HLB2080DWYJ1
Proizvođač
Brother
Bodovi vjernosti: 10
2 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

BROTHER mono laserski pisač HL-B2080DW

EAN: 0000338601930

Opće specifikacije

Vrsta pisača: jednobojni laserski

Funkcije: Ispis

Zaslon: 1 red LCD

Memorija: 64MB

Procesor: 600MHz

Veza

Opcije: Ethernet, Wi-Fi

Lokalno sučelje: USB 2.0

Wi-Fi Direct: Da

Žičano sučelje: 10Base-T/100Base-TX

Wi-Fi: IEEE 802.11b/g/n

Mobilna povezanost

Podrška: AirPrint, Google Cloud Print 2.0, iPrint&Scan, Brother Print Service Plugin, Mopria

Veličina i težina

Dimenzije pakiranja: 444 x 449 x 366 mm

Težina paketa: 9,2 kg

Dimenzije uređaja: 356 x 360 x 183 mm

Težina uređaja: 7,4 kg

Ekološki parametri

Oznaka zaštite okoliša: Energy Star

Potrošnja energije: 510W pri ispisu (48W u stanju pripravnosti, 265W u tihom načinu rada, 6W u stanju mirovanja)

Zvučni pritisak: 30dBA u stanju pripravnosti, 44dBA u tihom načinu rada

Potrošnja električne energije: 1.227 kWh/tjedan

Sadržaj paketa

  • Kabel za napajanje
  • Sigurnosne upute
  • Softver
  • Potrošni materijal
  • Korisnički priručnik
  • Jamstveni list
  • Vodič za brzo postavljanje

Vrste medija

Vrste i veličine: A4, A5, A6, Executive, ručno ulaganje - širina 76,2 do 215,9 mm, duljina 127 do 355,6 mm (A4 samo u načinu automatskog dvostranog ispisa)

Težina: 60 - 163 g/m2 (standardna ladica), 60 - 230 g/m2 (ručno ulaganje)

Sašiti

Wi-Fi Direct™: Da

Žičana mreža: 10Base-T/100Base-TX

Sigurnost žične mreže: SMTP-AUTH, SSL/TLS, SNMP v3

Bežični Wi-Fi: IEEE 802.11b/g/n

Sigurnost bežične mreže: WEP 64/128 bit, WPA-PSK (TKIP/AES). WPA2-PSK (TKIP/AES), SMTP-AUTH, SSL/TLS, SNMP v3

Operacijski sustavi i programi

Podržani OS: Windows 8, Windows 7, Windows Server 2012R2, Windows Server 2012, Windows Server 2008R2, Windows Server 2008, macOS X 10.8.x ili noviji, Linux CUPS, LPD/LPRng

Rukovanje papirom

Ulaz papira: 250 listova (standardna ladica), 1 list (ručno ulaganje)

Izlaz papira: 150 listova (dolje), 1 list (gore)

Ispis

Brzina obostranog ispisa na A4: 16 str/min.

Brzina ispisa na A4: 34 stranice/min.

Razlučivost: 600 x 600 dpi, HQ1200 (2400 x 600 dpi)

Automatski obostrani ispis: Da

Emulacija: PCL6

Vrijeme prvog ispisa: manje od 8,5 sekundi

Preporučeni mjesečni obim: do 2000 stranica

Potrošni materijal i pribor

Potrošni materijal: Toner - 2000 stranica*, Bubanj - 12000 stranica A4

Jamčiti

Jamstvo: 2 godine jamstva proizvođača (1. godina na licu mjesta, 2. godina natrag proizvođaču)

Parametri

Tehnologija tiska
Maksimalna brzina ispisa (A4 u minuti)
Automatski obostrani ispis (Duplex)
Sučelje printera
Standardni broj ulaznih ladica
Proizvođač
Maksimalni broj ulaznih ladica
Maksimalni format ispisa/medija
Stvarna rezolucija printera (u DPI)

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 708 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.