BROTHER laserski pisač u boji HL-L8260CDW - A4, 31ppm, 2400x600, 256MB, PCL6, USB 2.0, LAN, WIFI, 250+50 listova, DUPLEX
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
BROTHER laserski pisač u boji HLL-8260CDW
EAN: 0000338601348
Opće informacije
Vrsta pisača: u boji
Funkcije: Ispis
Zaslon: 2 reda LCD
Klasifikacija lasera: laserski proizvod klase 1 (IEC 60825-1:2007)
Memorija: 256MB
Procesor: 800MHz – Sub:133MHz
Tehnologija: Laser
Povezivost
Povezivanje: Kabelska mreža, bežično
Lokalno sučelje: Hi-Speed USB 2.0 & USB Host za vanjski čitač kartica
Žičano mrežno sučelje: Ethernet 10Base-T/100Base-TX/1000Base-T
Bežično mrežno sučelje: IEEE 802.11b/g/n
Mobilna povezanost
Podržano: AirPrint, Android Print Service Plugin, Google Cloud Print 2.0, iPrint&Scan, Mopria, Wi-Fi Direct™
Dimenzije i težine
S kutijom: 617 x 533 x 521 mm
Težina s kutijom: 25,4 kg
Bez kutije: 410 x 486 x 313 mm
Težina: 21,8 kg
Okoliš
Ekološka akreditacija Blue Angel: Da
Energy Star ekološka akreditacija: Da
Nordic Swan ekološka akreditacija: Da
Tipična potrošnja električne energije: 1,8kWh/tjedan
Sadržaj paketa
- Kabel za napajanje
- Vodič za sigurnost proizvoda
- Disk sa softverom Windows
- Potrošni materijal
- Jamstvo
- Vodič za brzo postavljanje
Specifikacije medija
Vrste i veličine: standardne i opcijske ladice - obične, reciklirane, u boji i s memorandumom (60 - 105 g/m2) Višenamjenska ladica - obične, reciklirane, bond, u boji, s memorandumom i sjajnim (60 -163 g/m2) 2-strani ispis - obični , reciklirani, u boji, memorandum i sjajni papir (60 - 105 g/m2)
Sašiti
Wi-Fi Direct™: Da
Žičana mreža: Ugrađeni Ethernet 10Base-T/100Base-TX
Operacijski sustavi i softver
Podržano: Windows 10 (32 i 64 bitna izdanja) Windows 8 (32 i 64 bitna izdanja) Windows 7 (32 i 64 bitna izdanja) Windows Server 2016, 2012, 2012R2 i 2008R2 Windows Server 2008 (32 i 64 bitna izdanja)* * Windows Server podržava samo mrežni ispis Mac: OS v10.10.5, v10.11.x, v10.12 ili noviji Linux CUPS, LPD/LPRng (okruženje x86/x64)
Rukovanje papirom
Ulaz papira: Standardna ladica - 250 listova, višenamjenska ladica - 50 listova
Izlaz papira: Dolje - 150 listova Gore (izravni put papira) - 1 list
Ispis
Razlučivost: 2400 x 600 dpi & 600 x 600 dpi
A4 brzina ispisa u boji: 31 stranica u minuti
Brzina jednobojnog ispisa A4: 31 stranica u minuti
Preporučeni mjesečni obim: do 3000 stranica
Sigurnosne značajke
IP filter: Da
Sigurnosno zaključavanje funkcija v3: Da
Siguran ispis: Da
Zaključavanje postavki: Da
Riješenje
Podržano: AirPrint, Android Print Service Plugin, b-guard, Box, Brother Apps, BSI, Dropbox, Google Cloud Print, Google Drive, iPrint&Scan, Managed Print Services, Mopria, OneDrive
Potrošni materijal i pribor
Pribor: Dodatna donja ladica LT-330 - Do 250 listova
Potrošni materijal: Toner u paketu - Do 3000 stranica crne, 1800 stranica cijan, magenta i žute. Standardni toner - Do 3000 stranica crne, 1800 stranica cijan, magenta i žute. Toner velikog kapaciteta - Do 6500 stranica crne, 4000 stranica cijan boje. Magenta i žuta. Bubanj cca. 30 000 stranica (1 stranica/posao), pribl. 50.000 stranica (3 stranice/poslu) Traka cca. 50.000 stranica (1 stranica/posao), pribl. 130 000 stranica (3 stranice po poslu) Uložak otpadnog tonera (WT-320CL) približno 50 000 stranica
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.