Brother BU330CL - Prijenosna traka - Raspakiran

- 6%

ilustracija

Brother BU330CL - Prijenosna traka - Raspakiran
Za koje printere je proizvod prikladan?
Br. narudžbe
RZ1TBRBU330CLJG
OEM
BU330CL
Proizvođač
Kapacitet: 50000 stranica
Jamstvo: 24 mjeseca
Bodovi vjernosti: 2
0 ocjene
Za koje printere je proizvod prikladan?
Raspakiran Provjeren, ispravan sa punom garancijom
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Kupiti novo za 51,51 €

Kupiti

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Originalna Brother traka za prijenos prikladna za sljedeće printere: BROTHER HL-8360CDW, BROTHER DCP-L8410CDW, BROTHER DCP-L8410CDN, BROTHER HL-L8260CDW, BROTHER HL-L8360CDW, BROTHER HL-L9310 SERIES, BROTHER HL-L9310CDW, BROTHER HL-L9310CDWT, BROTHER HL-L9310CDWTT, BROTHER MFC-L8690CDW, BROTHER MFC-L8900CDW, BROTHER MFC-L9570CDWT, BROTHER MFC-L9570CDW, BROTHER MFC-L9570CDWTT, BROTHER MFC-L9570 SERIES

Prijenosna traka važan je dio laserskih i LED printera. Njena glavna funkcija je prijenos tonera (tinte u prahu) s toner uložaka na papir tijekom procesa tiska. Prijenosna traka ima oblik tanke, fleksibilne i krute trake koja se okreće oko nekoliko valjaka unutar printera.

Traka za prijenos i toner imaju različite funkcije u printeru i ne mogu se međusobno zamijeniti. Toner je tinta u prahu koja se koristi za stvaranje slike ili teksta na papiru, dok je traka za prijenos (također poznata kao jedinica remena) odgovorna za prijenos tonera iz toner uloška na papir tijekom procesa tiska.

Životni vijek trake za prijenos ovisi o modelu printera i upotrebi. Traka za prijenos obično ima dulji vijek trajanja od toner uložaka.

Životni vijek Brother BU330CL - Raspakiran koji je odredio proizvođač Brother je: 50000 stranica.

Ovaj broj stranica služi kao smjernica za zamjenu remena za prijenos.

Proizvod Brother BU330CL - Prijenosna traka - Raspakiran namijenjen je sljedećim printerima, kao što su:

Toner BROTHER DCP-L8410CDN
Toner BROTHER DCP-L8410CDW
Toner BROTHER HL-8360CDW
Toner BROTHER HL-L8260CDW
Toner BROTHER HL-L8360CDW
Toner BROTHER HL-L9310 SERIES
Toner BROTHER HL-L9310CDW
Toner BROTHER HL-L9310CDWT
Toner BROTHER HL-L9310CDWTT
Toner BROTHER MFC-L8690CDW
Toner BROTHER MFC-L8900CDW
Toner BROTHER MFC-L9570 SERIES
Toner BROTHER MFC-L9570CDW
Toner BROTHER MFC-L9570CDWT
Toner BROTHER MFC-L9570CDWTT

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Kako ću prepoznati originalna i kompatibilna punjenja?

Originalna punjenja prodajemo pod njihovim vlastitim markama (HP, Canon, Epson, Brother i ostali). Toneri Xerox originalna su punjenja prikladna i za pisače ostalih marki (HP, Canon, ...), njihova je prednost niža cijena (-25 % do -35 %), kao i kupon za gorivo na benzinskim postajama OMV koji ćete dobiti uz odabrana punjenja. Pod našom markom TonerPartner PREMIUM prodajemo certificirana kompatibilna punjenja s kojima ćete uštedjeti do 80 % cijene! Na ova punjenja pružamo doživotno jamstvo i jamstvo protiv oštećenja pisača. Najjeftinija su varijanta ECONOMY punjenja na koja ne pružamo doživotno jamstvo ni jamstvo protiv oštećenja pisača.

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Koja je razlika između TonerPartner PREMIUM, Economy i Xerox?

Punjenja TonerPartner PREMIUM punjenja su naše vlastite proizvodnje i zadovoljavaju sve potrebne certifikate. Za njihovu kvalitetu u potpunosti jamčimo i stoga vam na njih nudimo doživotno jamstvo i jamstvo protiv oštećenja pisača. Xerox toneri su originalna punjenja pogodna za pisače drugih marki (HP, Canon, ...) njihova prednost je niža cijena (-25% do -35%), osiguranje od odgovornosti, a također i bon za punjenje gorivom na OMV benzinskim stanicama, koje dobivate za odabrana punjenja. Punjenja s oznakom ECONOMY najjeftinija su varijanta koju preporučujemo koristiti samo za ispis tekstova, ne i prezentacijskih materijala. Na ova punjenja ne pružamo doživotno jamstvo ni jamstvo protiv oštećenja pisača.

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

U čemu je razlika kada je naziv proizvoda jednak?

Neka originalna punjenja prodajemo u više varijanti koje se razlikuju samo u ambalaži. Na primjer, punjenje HP 650 prodajemo u klasičnoj papirnatoj ambalaži, kao i u plastičnoj ambalaži koja se označava kao „blister”. Samo je punjenje potpuno jednako.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 877 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

94% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.