ASUS LCD 15.6" ZenScreen MB166C BK/5MS/EU 15.6 1920x1080 USB-C 250cd 5ms 0.79kg 11.8mm
202,83 € (1 528,22 kn)
162,26 € (1 222,55 kn) bez PDV-a
Opis i parametri
Prijenosni USB monitor ASUS ZenScreen MB166C - 15,6 inča, Full HD, IPS, USB Type-C, bez treperenja, filter plave svjetlosti, površina protiv odsjaja
15,6-inčni Full HD prijenosni IPS zaslon protiv odsjaja s ultratankim i tankim dizajnom pomaže vam da stvari obavljate učinkovitije kada ste u pokretu
USB Type-C priključak (DP Alt mod) za korisničku praktičnost i kompatibilnost s kompatibilnim uređajima
ASUS Eye Care monitori imaju TÜV Rheinland certificirane tehnologije Flicker-free i Low Blue Light kako bi se osiguralo ugodno iskustvo gledanja.
Automatski osjetite njegovu orijentaciju i prebacite monitor između pejzažnog i portretnog načina rada putem softvera DisplayWidget.?
Korisnički prilagođen dizajn s ugrađenom utičnicom za tronožac na stražnjoj strani i sklopivim rukavom za svestranost.
Prikaz
Omjer slike: 16:9
Područje gledanja zaslona (V x V): 344,16 x 193,59 mm
Površina zaslona: Bez odsjaja
Vrsta pozadinskog osvjetljenja: LED
Vrsta panela: IPS
Kut gledanja (CR?10, H/V): 178°/ 178°
Razmak piksela: 0,179 mm
Rezolucija: 1920x1080
Svjetlina (Tip.): 250cd/?
Omjer kontrasta (Tip.): 800:1
ASUS Smart Contrast Ratio (ASCR) : 100.000.000:1
Boje zaslona: 262K
Vrijeme odziva: 5ms(GTG)
Brzina osvježavanja (maks.): 60Hz
Bez treperenja: Da
Video značajke
SPLENDID tehnologija: Da
Temp. boje Odabir: Da (4 načina)
GamePlus: Da
QuickFit: Da (fotografija/mreža poravnanja)
HDCP: Da
HDCP: Da, 1.4
DisplayWidget: Da
Slabo plavo svjetlo: Da
Audio značajke
I/O portovi
Frekvencija signala
Potrošnja energije
Način rada za uštedu energije: <0,5 W
Način rada isključenog napajanja: <0,3 W
Napon: 100-240V, 50/60Hz
Mehanički dizajn
1/4" utičnica za tronožac: Da
Dimenzije (procjena)
Dimenzije kutije (Š x V x D): 434 x 290 x 76 mm
Težina (procj.)
Bruto težina: 1,7 kg
Pribor (razlikuje se ovisno o regiji)
USB-C kabel
Jamstveni list
ZenScreen rukav
Potvrda
TÜV slabo plavo svjetlo
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.