ARCTIC zidni nosač za W1C monitor - raspakiran - Raspakiran

- 7%

ilustracija

ARCTIC zidni nosač za W1C monitor - raspakiran - Raspakiran
ARCTIC zidni nosač za W1C monitor - raspakiran - Raspakiran
ARCTIC zidni nosač za W1C monitor - raspakiran - Raspakiran
ARCTIC zidni nosač za W1C monitor - raspakiran - Raspakiran
ARCTIC zidni nosač za W1C monitor - raspakiran - Raspakiran
ARCTIC zidni nosač za W1C monitor - raspakiran - Raspakiran
ARCTIC zidni nosač za W1C monitor - raspakiran - Raspakiran
ARCTIC zidni nosač za W1C monitor - raspakiran - Raspakiran
ARCTIC zidni nosač za W1C monitor - raspakiran - Raspakiran
Br. narudžbe
RZ3496675
OEM
AEMNT00058A
Proizvođač
Arctic Cooling
Bodovi vjernosti: 1
0 ocjene
Raspakiran Provjeren, ispravan sa punom garancijom
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Kupiti novo za 29,36 €

Kupiti

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

W1C


Zidni nosač s sklopivom rukom koja se može uvlačiti

Povratite prostor na svom stolu
Postavite svoj monitor na zid kako biste uštedjeli prostor na stolu i zaštitili ga od nereda s W1C monitorom. Također je idealno rješenje za aplikacije na dodirnom zaslonu.

 

Optimizirana ergonomija
Ako provodite puno vremena ispred ekrana, brzo ćete shvatiti ergonomske prednosti W1C-a, posebice mogućnost prilagođavanja kuta gledanja. Pronalaženje optimalne postavke za vaše zaslone poboljšava vaše držanje. Bilo da želite podesiti visinu, kut ili orijentaciju zaslona, W1C poboljšava ergonomske mogućnosti vašeg stola i uredske stolice, nudeći vam udobnost i prilagodljivost

 

Također prikladno za ultraširoke monitore
Zidni nosač za monitor ARCTIC W1C s lakoćom podržava najnovije ultraširoke monitore (do 49 inča). Klasični 16: 9 monitori su također kompatibilni (do 43 inča). W1C podržava ukupno opterećenje od 18 kg / 39,6 lbs.

Optimalno poravnanje
Montažna glava ARCTIC W1C čini instalaciju i naknadne promjene poravnanja jednostavnim i lakim za upravljanje. Nije važno želite li malo nagnuti monitor ili ga okrenuti za 180 stupnjeva - jedini alat koji vam treba su vaše ruke.

 

Upravljanje kabelom
Dosta vam je nereda u kabelima? Uz W1C uključeno upravljanje kabelima, neposlušni kabeli su stvar prošlosti

 

Jednostavno i brzo postavljanje
Uz samo nekoliko jednostavnih koraka i priložene alate, W1C je spreman za korištenje na vašem zidu u trenu.

 

TEHNIČKE SPECIFIKACIJE

Značajke

Nagib: +/- 15°
Brzina: 180°
Rotacija: 360°
Kompatibilnost
Kompatibilnost: LCD/LED TV, stolni monitori i plazma TV kao što su LG, Viewsonic HP, AOC i Dell
VESA: 75/100
Radno opterećenje: 18 kg / 39,6 lbs
Classs 16: 9 veličina monitora: do 43 inča
Veličina ultraširokog monitora: do 49 inča
Udaljenost između zida i stražnje strane monitora: 39-469 mm

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 697 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 51000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

91% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.